Na základe spresneného postupu obstarávania a dodávky tovarov „Výpočtová technika“ z Rektorátu STU v Bratislave zo dňa 20. 07. 2016 Vám posielame aktualizáciu mechanizmu fungovania procesu obstarávania a dodávky tovarov „Výpočtová technika“.
STU v Bratislave má od 01. 07. 2016 uzatvorené rámcové dohody s dodávateľmi výpočtovej techniky nasledovne:
predmet zákazky:
1. časť: Servery a UPS
a) Ing. Henrich Raduška – H.R. SOFT
b) Diebold Nixdorf s.r.o.
c) Tecton a.s.
2. časť: PC, monitory a komponenty
a) AGEM COMPUTERS, spol. s r.o.
b) Tecton a.s.
3. časť: Notebooky, tablety a 2in1
a) Tecton a.s.
4. časť: Tlačiarne, MFP a skenery
a) Ing. Henrich Raduška – H.R. SOFT
b) Diebold Nixdorf s.r.o.
c) AGEM Computers s.r.o
5. časť: Aktívne prvky sietí.
a) Ing. Henrich Raduška – H.R.SOFT
b) Diebold Nixdorf s.r.o.
c) AGEM COMPUTERS, spol. s r.o.
V súvislosti s centralizáciou nákupu výpočtovej techniky v podmienkach STU, Vám oznamujeme aktualizovaný postup predkladania požiadaviek na obstaranie výpočtovej techniky (ďalej len „požiadavka na dodávku VT“:
Postup predkladania požiadaviek na obstaranie predmetov zákazky:
zaktualizované formuláre na predkladanie požiadaviek na Výpočtovú techniku z R-STU.
V nasledujucich formulároch sú 3 hárky:
hárok 1 – Pokyny pre žiadateľov (ako postupovať pri vyplňovaní požiadavky pre predmetnú časť) - tu upozorňujem, že mechanizmus fungovania procesu obstarávania výpočtovej techniky na fakulte sa nemení t.j. požiadavky sa aj naďalej posielajú na Útvar verejného obstarávania na fakulte z kade sú hromadne za celú fakultu posielané na R-STU.
hárok 2 – Požiadavka ( pre predmetnú časť)
hárok 3 – Katalóg s príkladmi zariadení pre predmetnú časť. (Katalóg s príkladmi zariadení pre všetky časti Vám posielam aj v samostatnom súbore)
podklad 1_Servery_a_UPS
podklad 2_PC_monitory_a_komponenty
podklad3_Notebooky_tablety_a_2in1
podklad 4 Tlaciarne_MFP_a_skenery
podklad 5 Aktivne_prvky_sieti